۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۸۲۵۰۴
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

خنثی‌سازی تهاجم دشمن به ارزش‌ها نیازمند اقدام جدی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز هجمه‌های سنگینی به ارزش های اسلامی وارد آمده است و خنثی سازی این توطئه همت والای مسؤولان را می‌طلبد.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: در هیچ برهه زمانی اسلام به اندازه امروز از سوی دشمنان مورد تهاجم قرار نگرفته است.

وی افزود: امروز همه قدرت‌های جهانی با اسلام دشمنی می‌کنند و هدفشان این است که نور اسلام را خاموش کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این‌که امروز دشمن می‌خواهد اسلام را تخریب کند ابراز داشت: دراین جنگ نه تنها آمریکا در دشمنی با اسلام حضور دارد بلکه همه کشورهای متحد با آمریکا نیز حضور دارند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: امروز هجمه‌های سنگینی به ارزش های اسلامی وارد آمده است و این همت والای مسؤولان را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: دشمنان با به کارگیری گروه‌های جهادی تکفیری و سلفی می‌خواهد اسلام را نابود کند و الگوگیری از تشیع را کم کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور مبارزه با وهابیت را یک اصل برای مسلمانان دانست و  افزود: هنگامی که وهابیت طرحی از اسلام ارائه می‌دهد این برای افرادی که با دین آشنایی ندارند شبهه ایجاد می‌کند و خیال می‌کنند که دین اصیل وهابیت است.

وی همچنین وظیفه روحانیت را تبلیغ دین اسلام دانست و ابراز داشت: روحانیت باید تلاش کند تا اسلام ناب را به مردم معرفی کند.

حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنان خود دوران خدمت حجت الاسلام آزادیخواه، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان همدان، را پربرکت دانست و بیان داشت: دوران تصدی وی بسیار درخشان بود و عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشت.

وی ادامه داد: حجت الاسلام آزادیخواه با به کارگیری از منابع انسانی مردمی به شکل مطلوبی توانست در امور فرهنگی استان فعالیت کند.

در ادامه امام جمعه همدان نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام آزادیخواه، تأکید کرد: من در هیچ یک از عزل و نصب های مدیریتی وارد نمی‌شوم و تغییر مدیریت‌ها مسأله‌ای عادی است.

آیت الله طه محمدی خواستار حرکت دسته جمعی مسؤولان برای آبادانی کشور شد و گفت: مدیران نباید در این استان تک روی کنند./957/پ203/س

ارسال نظرات