۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۸۲۷۶۸
برگزار شد؛

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان همدان

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور مدیر استانی حوزه‌های علمیه استان همدان و معاونین، مدارس علمیه استان شروع به کار کردند.
حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حوزه‌های علمیه استان همدان در مراسمی با حضور حجت الاسلام والسملمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه همدان و معاونین و مدیران حوزه‌های علمیه این استان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم که در حوزه علمیه آخوند(ره) برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور، معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان به بیان گزارش کار سال تحصیلی گذشته مدارس علمیه استان پرداخت و برای شروع از معاونت تذهیب این استان سخن گفت و اظهار داشت: خوشبختانه معاونت تهذیب توانسته است برای طلاب جوان امکانات رفاهی اعم از سفرهای زیارتی و ... را فراهم کند و مسابقات متخلف فرهنگی برگزار کند.

 

در ادامه حجت الاسلام موسوی اصفهانی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه استان همدان، طلاب را به رعایت تقوا در زندگی فراخواند و خطاب به آنها بیان داشت: خدا را هدف خود در زندگی و در طول تحصیلات حوزوی قرار دهید و تنبلی و بی عاری را از خود دور کنید.

 

وی افزود: یکی از امتیازات حوزه‌های علمیه اهمیت دادن به مقام استاد است از این رو طلاب ضمن رعایت احترام باید به مطالعه دروس و رفع اشکال خود بپردازند./957/پ203/ع 

ارسال نظرات