۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۸۲۸۲۱

انتشار مقاله «امام صادق بنیانگذار دانشگاه اسلامی بین المللی» درسیرالئون

خبرگزاری رسا ـ روزنامه استاندارد تایمز سیرالئون مقاله ای با عنوان" امام صادق (ع) بنیانگذار دانشگاه اسلامی بین المللی" چاپ و منتشر کرد.
امام صادق ع


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، روزنامه پرتیراژ "استاندارد تایمز" سیرالئون با استفاده از منابع کتابخانه رایزنی فرهنگی ایران، روز گذشته به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به منظور معرفی نقش آن حضرت در تحولات و پیشرفت های علمی آن حضرت مقاله ای تحت عنوان " امام صادق (ع) بنیانگذار دانشگاه اسلامی بین المللی - Imam Sadiq (AS) Founder of Islamic World university " منتشر کرد.

 

روزنامه استاندارد تایمز در بخشی از این مقاله ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت امام صادق (ع) نوشته است: دوشنبه بیست و پنج شوال برابر با دوم سپتامبر 2013 سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) است. بسیاری از مردم جهان آرزو می کنند تا به مدینه که هنوز هم عطر و رایحه امام صادق (ع) را دارد سفر کرده و از اقیانوس علم و دانش آن حضرت بهره مند شوند.در مدینه منوره پیامبر(ص)، هنوز عطر محبت و مهربانی امام صادق (ع) که سمبل و نماد تقوی، زهد و عبادت نیز بودند به مشام زائران آن حضرت می رسد./994/ب102/د

ارسال نظرات