۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۸۳۰۸۵
نماینده پارلمان سوریه:

سوری‎ها در قبال حمایت برخی کشورهای عربی از حمله به این کشور سکوت نمی‎کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس سوریه با انتقاد از حمایت کشورهای عربی از حمله احتمالی آمریکا به سوریه گفت: کشورهای عربی در خدمت آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل هستند.
آمريکا و عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فیصل عزوز نماینده مجلس سوریه، امروز در مصاحبه با شبکه خبری العالم، با محکوم کردن هرگونه حمله احتمالی آمریکا به سوریه گفت: سوریه در برابر حمایت دولت‎های عربی از دشمنان این کشور ساکت نمی‎شود.

 

وی افزود: چراغ سبز سنای آمریکا برای حمله به سوری موجب تعجب ملت سوریه نشده است.

 

نماینده مجلس سوریه با اشاره به اعتراض نمایندگان کنگره و فعالان اجتماعی، هنگام سخنرانی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره پیرامون حمله به سوریه، خاطرنشان ساخت:  این اقدام آنان نشان داد که ملت آمریکا نیز از جنگ افروزی‎ها دولتشان خسته شده‎اند و خواهان متوقف کردن حمله احتمالی به سوریه هستند.

 

وی تاکید کرد که اگر دولت آمریکا حقیقتا در پی تحقق دموکراسی، انسانیت و حقوق بشر در جهان است پس باید به دیدگاه ملت خود مبنی بر عدم ایجاد جنگ جدید گوش فرا دهد.

 

عزوز عنوان کرد: حمایت صریح عربستان، امارات، قطر از دشمنان سوریه ارتباط این دولت‎های عربی با آمریکا را آشکارتر ساخت. کشورهای عربی در حالی آمریکا را در جنگ علیه سوریه همراهی می‎کنند که بسیاری از کشورهای اروپایی حاضر به همکاری با آنان نشده‎اند، که این مساله نشان از رکوع و خدمت‎پذیری آنان از آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل است./994/ب904/د

ارسال نظرات