۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۸۳۱۷۴
نماینده حضرت آیت الله سیستانی:

نیروهای امنیتی تدابیر لازم برای جلوگیری از جنایت‎های تروریستی اتخاذ کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت الله سیستانی با محکوم کردن اقدامات گروهای تروریستی مبنی بر سربریدن شیعیان در عراق گفت: نیروهای امنیتی باید مانع از جنایت‎ تروریست‎ها در این کشور شوند.
حجت الاسلام عبدالمهدي کربلايي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به جنایت روز گذشته گروه‎های تروریستی در سر بریدن 17 شیعه از دو خانواده در منطقه الطیفیه عراق گفت: تروریست‎ها با یورش به منزل شیعیان این منطقه و سر بریدن مردان، زنان، کودکان بار دیگر چهره جنایت‎کار خود را به نمایش گذاشتند.
 

وی با محکوم کردن شدید این عمل غیر انسانی گفت: اینگونه مسائل باید هر چه زودتر در عراق برچیده شود و دیگر شاهد چنین اقدامات شنیعی نباشیم. اقدام تروریست‎ها در سربریدن شیعیان آثار خطرناک و وخیمی را در بر دارد و ما را یاد جنایت‎های آنان در سال 2006 میلادی می‎اندازد.
 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی  تصریح کرد: نیروهای امنیتی عراق باید هرچه سریعتر مانع از تکرار چنین اقداماتی در این مناطق شود، زیرا عدم برخورد با عاملان این جنایت موجب تکرار آن در این منطقه و مناطق دیگر عراق می‎شود.
 

حجت الاسلام شیخ کربلایی با اشاره به انفجارهای چند روز اخیر در منطقه صلاح الدین و شهید شدن عده‎‎ای از شهروندان عراقی در این منطقه ادامه داد: نیروهای امنیتی باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از این اقدامات در این منطقه اتخاذ کند.
 

وی از تصویب قانون پرداخت ماهانه هشت هزار دلار به عنوان حقوق بازنشتگی نمایندگان از سوی پارلمان عراق به شدت انتقاد کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات