۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۸۳۲۷۵
کدخدایی:

سخنگوی جدید شورای نگهبان ارتباط قوی‌تری با رسانه‌ها داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی سابق شورای نگهبان نقش رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در انعکاس اخبار شورای نگهبان را بسیار خوب دانست و با تشکر از آنها گفت: به هرکسی که پست سخنگوی شورای نگهبان را به‌عهده می‌گیرد، توصیه می‌کنم تا این ارتباط را بیشتر کند و کمک کند تا منسجم‌تر و قوی‌تر شود.
کدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان صبح امروز شنبه شانزدهم شهریورماه در مراسمی که از سوی حوزویان، دانشگاهیان و اهالی رسانه برای نکوداشت تلاش و مجاهدت‌های او در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، با اشاره این‌که تلاش کردیم تا شورای نگهبان را با افکار عمومی بیشتر درگیر کنیم، گفت: تلاش کردیم تا پاسخگوی افکارعمومی باشیم و بتوانیم سؤالات و ابهامات را رفع کنیم اما قضاوت درباره نحوه آن برعهده اهالی رسانه است.

وی نقش رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در انعکاس اخبار شورای نگهبان را بسیار خوب دانست و با تشکر از آنها، ابراز داشت: در کشور ما جا دارد که این ارتباط به نقطه مطلوب برسد و من به هرکسی که پست سخنگوی شورای نگهبان را به‌عهده می‌گیرد، توصیه می‌کنم تا این ارتباط را بیشتر کند و کمک کند تا منسجم‌تر و قوی‌تر شود.

کدخدایی در پاسخ به این سؤال که پس از این سمت در کجا مشغول بکار می‌شوید؟ گفت: من در پست‌های معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، هیأت عالی حل اختلاف  منصوب مقام معظم رهبری و دانشگاه فعالیت می‌کنم./956/پ202/ج

ارسال نظرات