۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۸۳۶۰۰
رییس جنبش اسلامی اراضی اشغالی:

رژیم صهیونیستی درصدد تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 48 فلسطین هشدار داد که رژیم صهیونیستی به عملیات های یهودی سازی قدس اشغالی سرعت بخشیده است و با این اقدامات، سعی در بستر سازی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و پس از آن احداث معبد کذایی به جای مسجد مبارک الاقصی را دارد.
شيخ رائد صلاح

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 48 فلسطین طی بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی سعی در تکمیل پروژه یهودی سازی کامل قدس و جداسازی کامل آن از کرانه باختری را دارد.

 

 شیخ صلاح تأکید کرد: رژیم اشغالگر قدس سعی در تکرار تجربه حرم شریف ابراهیمی در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و تطبیق آن بر روی مسجد مبارک الاقصی را دارد و در واقع می خواهد جامعه صهیونیستی را وارد حرم شریف قدسی کند.

 

وی درباره موضع جامعه بین المللی در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس نیز اظهار داشت: موضع جامعه بین المللی طی سال های گذشته بازدارنده و مفید و موثر نبود و در حالی که مقامات آمریکایی اظهارات شیرینی درباره یهودی سازی و شهرک سازی بیان می کردند، موسسات این کشور کمک 970 میلیون دلاری برای حمایت از پروژه های محاصره شهر اشغالی قدس و یهودی سازی آن اختصاص داده اند./982/ب102/د

ارسال نظرات