۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۸۳۶۳۷

مدیران شبکه‌های رسانه‌ای عراق از رادیو معارف بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیران شماری از شبکه‌های رادیو و تلویزیونی کشور عراق از رادیو معارف بازدید کردند.
مدیران شبکه‌های رسانه‌ای عراق از رادیو معارف بازدید کردند
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در راستای تعامل بین اعضای اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی، مدیران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی الکوثر، الاتجاه و الروافد عراق از رادیو معارف دیدار کردند و در نشستی با مدیران این رادیو شرکت کردند.
در این نشست حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف ضمن ارائه توضیحاتی در مورد روش رصد موضوع، مهندسی پیام، مخاطب شناسی و تعامل با مخاطب در رادیو، بر پرهیز از تفرقه بین مسلمین و تکیه بر سیاست وحدت اسلامی در برنامه سازی تأکید کرد.
همچنین برخی مدیران رادیومعارف نیز با بیان دیدگاه‌هایی در زمینه تکنیک‌های برنامه‌سازی، برنامه‌ریزی، نظرسنجی و تعامل با مخاطبان و چگونگی تبدیل علوم به پیام رسانه‌ای، تجارب گران‌بهای رادیویی خود را با مدیران رسانه‌ای عراقی در میان گذاشتند.
طی این بازدید مقرر شد آرشیو صوتی بیانات حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی‌علیه و رهبر معظم انقلاب دام‌ظله‌العالی و همچنین آرشیو صوتی و قطعات آوایی عربی رادیو معارف برای استفاده در اختیار این شبکه‌های رادیو تلویزیونی عراقی قرار گیرد.
در ادامه نیز این اعضای عراقی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی از قسمت‌های مختلف رادیو معارف بازدید کردند و با مراحل مختلف برنامه سازی و بهره برداری فنی و ارسال سیگنال آشنا شدند./9191/د103/ع
ارسال نظرات