۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۷۲۹

برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ مسلمانان بلژیک

خبرگزاری رسا ـ دومین نمایشگاه بزرگ مسلمانان بلژیک با عنوان «مسلمان امروز، چالش‌ها و روش‌ها» 3 تا 6 آبان‌ماه سال جاری در بروکسل برگزار می‌شود.
بلژيک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شهر بروکسل، پایتخت بلژیک، سوم تا ششم آبان‌ماه سال جاری میزبان دومین نمایشگاه بزرگ مسلمانان این کشور خواهد بود.

 

این نمایشگاه با عنوان «مسلمان امروز، چالش‌ها و روش‌ها» در بخش‌های متنوع تجاری، فرهنگی، آموزشی و هنری به مدت چهار روز در خیابان «تور و تاکسی» بروکسل دایر می‌شود.

 

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند محصولات اسلامی مورد نیاز خود را از غرفه‌های مختلف آن تهیه کنند، در جلسات بحث و گفت‌و‌گو پیرامون مسائل اسلامی حضور به‌هم رسانند و اعتقادات و باورهای اسلامی خود را تعمیق و تکرار کرده و نیز از نمایشگاه‌های هنر اسلامی دیدن کنند.

 

نمایشگاه مسلمانان بلژیک با هدف تشویق و حمایت از تولیدات اسلامی، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز آن برای اولین بار در سال 2012 ، یک بار دیگر برای سال جدید برنامه‌ریزی شده است.

 

نوبت نخست نمایشگاه بروکسل سال گذشته در زمینی به وسعت 12 هزار متر مربع با بیش از 200 غرفه برگزار شد و نزدیک به 20 هزار نفر نیز از آن دیدن کردند. /982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات