۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۸۳۷۳۴
ویژه نیمه دوم سال تحصیلی 93-92؛

دانشگاه معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مدرسی معارف اسلامی با گرایش مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، آشنایی با منابع اسلامی و رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی با گرایش‌های مدیریت فرهنگی، تبلیغ دین و مشاوره دانش‌پژوه می‌پذیرد.
آزمون ورودي دکتري دانشگاه رضوي

اسماعیل اکبری، مدیر روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که دانشگاه معارف اسلامی با برگزاری آزمونی از بین برادران و خواهران طلبه اقدام به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می‌کند، گفت: این آزمون ویژه نیمه دوم سال تحصیلی 93 ـ 92 است.

 

وی با بیان این‌که آزمون کارشناسی ارشد ویژه برادران و خواهران طلبه است، افزود: متقاضیان تا 15 مهرماه امسال فرصت دارند برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی نام نویسی کنند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به علاقه خود در یکی از  رشته‌های مدرسی معارف اسلامی با گرایش مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی و رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی با گرایش‌های مدیریت فرهنگی، تبلیغ دین و مشاوره شرکت کنند.


اکبری خاطرنشان کرد: دانشگاه معارف اسلامی تربیت و تأمین کادر هیأت علمی گروه‌های آموزشی معارف اسلامی در دانشگاه‌ها و مؤسسات، دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی مدرسان معارف اسلامی و تقویت مهارت‌های تدریس و تحقیق در مدرسان معارف اسلامی را پیگیری می‌کند.


وی افزود: ارائه روش‌های نوین و مؤثر در ارائه دروس معارف اسلامی، شناسایی روش‌ها و فنون برقراری رابطه عاطفی و سازنده با محیط دانشجویی و تقویت مدرسان معارف اسلامی از دیگر مواردی است که در راستای فعالیت‌های دانشگاه معارف اسلامی قرار دارد.


مدیر روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی با بیان این‌که افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون باید حداکثر 30 سال سن داشته باشند، تصریح کرد: دارابودن مدرک سطح دو حوزه و اتمام پایه 10 کتبی و یا مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اتمام پایه 10 کتبی از شرایط شرکت در آزمون است.


وی ابراز داشت: برادران متقاضی شرکت در این آزمون باید دارای گواهینامه معتبر از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم یا مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه شهرستان‌های مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه علمیه قم مبنی بر اتمام پایه 10 کتبی و شفاهی پایه 9 حوزه باشند.


اکبری گفت: افراد شاغل به تحصیل باید تعهدنامه‌ای مبنی بر پایان پایه 10 کتبی و 9 شفاهی حوزه علمیه را تا 14 بهمن سال جاری به همراه سایر مدارک ارائه کنند تا ثبت‌نام از آنها به عمل آید.


وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان نام نویسی در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32905130ـ025 تماس حاصل کرده و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه معارف اسلامی به نشانی اینترنتی
www.maaref.ac.ir مراجعه کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی با بیان این‌که داوطلبان باید برای تکمیل مراحل نام نویسی خود مبلغ 50 هزار تومان را  به شماره حساب جاری 2172343501007 به نام دانشگاه معارف اسلامی واریز کنند و رسید آن را هنگام ثبت‌نام تحویل دهند، اظهار داشت: این مبلغ در کلیه شعب بانک ملی و  شعبه شهدا قم قابل پرداخت است.


وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی 29 و 30 آبان ماه در دانشگاه معارف اسلامی و یا از طریق پایگاه اینترنتی این دانشگاه توزیع می‌شود و آزمون این مقطع نیز اول آذرماه برگزار می شود.

 

اکبری در پایان با اشاره به محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی گفت: محل برگزاری این آزمون شهر مقدس قم است که نشانی دقیق آن در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید./907/ت302/ی

ارسال نظرات