۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۸۳۸۰۵

آزمون دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی 19 شهریور ماه در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.
آزمون

به گزارش خبرگزاری رسا، آزمون نخستین دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی، عصر روز سه شنبه 19 شهریور ماه در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی با حضور 120 نفر از علاقمندان به آشنایی با علوم و معارف اهل بیت (علیهم السلام) در این مجموعه دانشگاهی برگزار شد.
این گزارش حاکیست؛ شرکت کنندگان در این دوره بعد از قبولی در آزمون دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی گواهی نامه این دوره آموزشی را اخذ می کنند.
این گزارش می افزاید؛ دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی از تاریخ دوم تا دوازدهم شهریور ماه در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.
برپایه این گزارش در این دوره مباحثی همچون ازدواج موفق، شادکامی و رضایت از زندگی، حیا و عفاف، آداب معاشرت، موفقیت در گرو اعتماد به نفس، تصمیم گیری و ملاک همسر خوب ارایه شد.
خاطرنشان می شود تاکنون بیش از 30 دوره آزاد کوتاه مدت با عنوان های مختلف و با حضور بیش از 10 هزار نفر در تهران و سایر استان های کشور توسط دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شده است./916/د102/ع

ارسال نظرات