۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۸۴۱۱۱
دبیرکل الوفاق بحرین:

ملت بحرین خواهان برکناری حکومت کنونی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با انتقاد از نقض حقوق بشر در بحرین گفت: ملت بحرین خواهان حکومتی مردمی و آزاد است.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در صفحه اجتماعی توییتر خود، با تاکید بر آزادی ملت این کشور گفت: ملت بحرین خواهان آزادی هستند. من یقیین دارم که اکثر مردم بحرین از حکومت آل خلیفه ناراضی و خواهان برکناری آن هستند.


این عالم بحرینی در ادامه بیان داشت: این ملت انقلابی خواهان ایجاد حکومتی متکی بر آرای خود است. حکومتی مردمی است که به اراده مردم توجه و مطابق آن حرکت کند.


دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به جنایت‎های آل خلیفه علیه ملت مظلوم بحرین گفت: نظام آل خلیفه هیچ گونه توجهی به سخنان ناوی بیلاوی کمیسر عالی حقوق بشر و همچنین بیانیه‎ اخیر 47 کشور در ژنو، نمی کند و به قلع و قمع خود ادامه می‎دهد. این گونه بی توجهی نظام حاکم به حقوق بشر در این کشور نشان از حقیقت این حکومت است.


گفتنی است که 47 کشور خارجی چند روز گذشته در بیانیه مشترک نقض حقوق بشر در بحرین را محکوم کرده و خواستار توجه نظام حاکم به قوانین بین المللی حقوق بشر شدند./994/ب903/د

ارسال نظرات