۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۸۴۳۶۵

30 امام زاده شاخص خراسان جنوبی میزبان جشن ولادت امام رضا هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری جشن ولادت امام رضا در 30 امام زاده شاخص استان خبرداد.
بقاع و امام زاده ها

حجت الاسلام محسن مومنی مقدم، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که در دهه کرامت بیش از 100 برنامه فرهنگی در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان برگزار شده است، گفت: ترویج فرهنگ رضوی در جامعه یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه ها بود.

 

وی با بیان این که همایش تکریم امام زادگان در استان موجب افزایش حضور مردم در بقاع متبرکه شده است گفت: با اجرای این همایش گام بلندی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به گام فرهنگی برداشته شده است.

 

وی افزود: رونمایی از ضریح بی بی زینب خاتون (ص) خواهر بزرگوار امام رضا، برگزاری مسابقات نقاشی و خوشنویسی رضوی، برگزاری سلسله گفتمان های دینی، برگزاری نشست های تخصصی سبک زندگی اسلامی با محوریت حجاب مصنویت اسنت نه محدودیت و پخش زنده برنامه تلویزیونی از بقاع متبرکه شاخص از دیگر برنامه هایی بود که همزمان بادهه کرامت در استان اجراشد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی همچنین از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا همزمان با شب ولادت این امام همام در 30 امام زاده شاخص استان خبرداد و گفت: در این جشن بیش از هزار نفر ازمسافران و زائران بقاع متبرکه استان که در مسیر میقات الرضا هستند مورد پذیرایی قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام مومنی مقدم یادآورشد: همزمان با شب ولادت امام رضا به کودکانی که نام مبارک رضا را دارند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد./968/ت302/ب

ارسال نظرات