۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۸۴۴۰۰
هیات اسلامی مسیحی قدس:

رژیم صهیونیستی فاجعه جدیدی علیه قدس به بار می‌آورد

خبرگزاری رسا ـ هیات اسلامی مسیحی یاری قدس و مقدسات با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی تأکید کرد:‌ اسرائیل با اجرای برنامه‌های جدید خود فاجعه دیگری علیه قدس به بار می‌آورد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر حنا عیسی، دبیرکل هیات اسلامی مسیحی یاری قدس و مقدسات، دوشنبه 25 شهریورماه در بیانیه‌ای به مناسبت سی و یکمین سالروز فاجعه صبرا و شتیلا با اشاره به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد: در این روزها رژیم صهیونیستی با اجرای طرح یهودی سازی قدس که هویت مسجد مبارک الاقصی را هدف گرفته، بزرگترین جنایت را علیه قدس اشغالی و مسجد الاقصی انجام داده است. این رژیم حتی تقسیم زمانی مسجد الاقصی و بازگشایی درهای این مسجد برای نیروهای اشغالگر را نیز آغاز کرده است.

 

دبیرکل هیات اسلامی مسیحی قدس با اشاره به کشتار صبرا و شتیلا گفت: این جنایت، یکی از صدها جنایتی است که رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آنها انجام داده است.

 

وی تأکید کرد:‌ شهر قدس نیازمند حمایت و تأیید تمام مسلمانان و مسیحیان جهان است. لذا از همه مؤسسات و سازمان‌های بین المللی می‌خواهم که برای تقویت پایداری قدس و جلوگیری از تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام کنند.

 

حنا عیسی همچنین با تأکید بر اینکه حق فلسطینیان هیچگاه فراموش نخواهد شد و این جنایات با مرور زمان از بین نمی‌رود، خواستار مجازات تمام کسانی شد که در جنایت صبرا و شتیلا دست داشته‌اند./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات