۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۸۴۵۹۳
در رادیو معارف تبیین می‌شود؛

مؤلفه‌های شناخت امام زمان در عصر ظهور

خبرگزاری رسا ـ برای آگاهی از مؤلفه‌های شناخت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در عصر ظهور، برنامه «تا جمعه ظهور» رادیو معارف را بشنوید.
تبيين مولفه‌هاي شناخت امام زمان در عصر ظهور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده و پرمخاطب «تا جمعه ظهور» در قسمت‌های آتی به موضوع مولفه‌های شناخت امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در عصر ظهور می‌پردازد.
در این برنامه حجت‌الاسلام محمد شهبازیان، استاد و مدرس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به تبیین و بررسی معیارها و مولفه‌های شناخت حضرت حجت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در زمان ظهور ایشان از جمله معیارهایی که حضرات معصومین علیهم‌السلام در وصایا و روایاتشان در اختیار مردم قرار داده اند می‌پردازد.
در قسمت‌های دیگر این برنامه، موضوع خانواده و تربیت مهدوی با کارشناسی استاد محمدباقر حیدری‌کاشانی، معرفی کتابهای مهدوی با کارشناسی حجت‌الاسلام محمدرضا فوادیان، پاسخ به پرسش‌های مهدوی با کارشناسی حجت‌الاسلام نصوری از کارشناسان حوزه مهدویت، تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.
همچنین رد این برنامه طبق عهد هر جمعه راس ساعت 9 صبح یک صفحه از قرآن برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف قرائت می‌شود.
برنامه زنده «تاجمعه ظهور» کاری از گروه معارف و فقه به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی، دستیاری تهیه حمید علیخانی و گویندگی رضا حبیبی هر جمعه از ساعت 8:35 صبح از آنتن رادیو معارف پخش و همان روز از ساعت 22:15 بازپخش می شود.
علاقه‌مندان به دریافت مباحث این برنامه به صورت صوتی می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «تا جمعه ظهور» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات