۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۱۶۶
رییس شورای اجرایی حزب الله:

آینده روشن مقاومت سبب سردرگمی دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر آینده روشن مقاومت اسلامی در پرتو تحولات اخیر منطقه عنوان کرد: همین مورد سبب افزایش هجمه‌ها و دشمنی بدخواهان شده است.
سيد هاشم صفي الدين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم هفتمین روز شهادت یکی از نیروهای مقاومت که امروز در منطقه بیت لیف برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای منطقه و شکل گیری محورهای جدید قدرت در خاورمیانه گفت: آینده مقاومت اسلامی بسیار روشن است و همین امر سبب سردرگمی دشمنان و افزایش دشمنی آنان با محور مقاومت شده است.

 

وی به انتقاد از رهبران جریان 14 مارس پرداخت و عنوان کرد: این جریان در برهه اخیر با افزایش اتهامات و دروغ پراکنی به دنبال کاهش قدرت مقاومت اسلامی در لبنان است اما نه 14 مارس و نه اربابان این جریان قادر به تغییر معادله در لبنان نیستند.

 

حجت الاسلام صفی الدین، با تاکید بر روشن بودن موضع حزب الله لبنان در مورد اتفاقات مختلف منطقه تصریح کرد: جریان 14 مارس گوش به حرف چند کشور به خصوص است و همواره اوامر این کشورها را دیکته می‌کند.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله، طرح نبیه بری، رییس پارلمان لبنان برای خروج این کشور از بحران را طرح بسیار مناسبی عنوان کرد و گفت: با وجود جامع و کارآمد بودن طرح نبیه بری، جریان‌های مخالف مقاومت به مخالفت با این طرح پرداختند.

 

وی افزود: همگان باید قبول کنند که تنها راه خروج لبنان از مشکلات و بحران‌های کنونی گفت‌وگو ، تعاون و همکاری است./983/ب902/د

ارسال نظرات