۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۸۵۴۲۹
شیخ رائد صلاح:

انتفاضه سوم نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی ۴۸ تاکید کرد که انتفاضه سوم فلسطین نزدیک است.
شيخ رائد صلاح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «رائد صلاح» رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 امروز اعلام کرد: با توجه به خشم ساکنان بیت المقدس از حملات مکرر صهیونیست ها به مسجد الاقصی، انتفاضه سوم نزدیک است و مردم فلسطین برای انتفاضه خود، از هیچ مقام و گروهی اجازه نخواهند گرفت .

 

شیخ صلاح افزود: هرگونه مقاومت در کرانه باختری به نفع بیت المقدس و مسجد الاقصی خواهد بود و توطئه های یهودی سازی و شهرک سازی رژیم صهیونیستی را با شکست روبرو می کند .

 

رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 همچنین با محکوم کردن همکاری های امنیتی بین نظامیان صهیونیست و سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری، توقف فوری آن را خواستار شد و بر وحدت ملی بین گروه های فلسطینی تاکید کرد .

 

وی بازگشت تشکیلات خودگردان فلسطین به مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم و تصریح کرد که این رژیم می خواهد از مذاکرات سازش به عنوان سرپوشی بر یهودی سازی بیت المقدس استفاده کند .

 

شیخ صلاح همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست به اختلاف های داخلی پایان داده و نیروهای مقاومت در کرانه باختری را برای متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین آزاد بگذارد ./982/ب102/د

منبع: شبستان

ارسال نظرات