۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۸۵۴۳۱
با هدف کمک به نیازمندان؛

موقوفه‌ای 5 میلیارد ریالی در سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید

خبرگزاری رسا ـ جدیدترین وقف در سال 92 به ارزش بالغ بر 500 میلیون تومان با نیت کمک به فقرا و درماندگان در سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسید.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، جواد صدر فرزند احتشام یک باب منزل مسکونی به متراژ 204 مترمربع به صورت دوبلکس سه خوابه با حیاط مشجر را وقف عام کرد تا عواید آن در سال، پس از کسر حق التولیه قانونی به سه قسمت مساوی تقسیم و یک قسمت صرف عزاداری امام حسین(ع) در روز عاشورا و دو قسمت نیز صرف کمک به فقرا و درماندگان شود.

براساس این گزارش، تولیت این موقوفه که به نام «احتشام صدر» پدر واقف نامگذاری شده است، با متولی و پس از مرگ وی با همسر ایشان و پس از وی نیز با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ و نظام آّباد خواهد بود.

جواد صدر واقف خیراندیش در گفتگویی اظهار کرد: این عمل خداپسندانه را به جهت باقیات و صالحات و خیرات انجام دادم تا ثواب آن نصیب خودم و پدر مرحومم شود.

وی با بیان این‌که این عمل را به نام اباعبدالله الحسین(ع) متبرک کرده است، گفت: در این 30 سال کار در سازمان اوقاف به ارزش این عمل خداپسندانه واقف شدم.

این همکار اوقافی ادامه داد: در مدت کار در این سازمان با این حقیقت روبرو شدم که مردم هنوز با فرهنگ وقف آشنا نیستند و در این زمینه تبلیغات لازم باید به زبان ساده به آنان ارائه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با معرفی نیازهای روز جامعه به مردم باید آنان را به سمت وقف‌های جدید با نیت پوشش این نیازها ترغیب کنیم./966/د103/ع

ارسال نظرات