۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۸۵۵۸۷

شیخ عیسی قاسم بر لزوم مشارکت گسترده ملت در تظاهرات ضد دولتی تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین با اشاره به توجه جهانیان به تظاهرات ملت بحرین علیه نظام آل‎خلیفه بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد.
شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين - ميلاد امام حسن مجتبي (ع) در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دراز که در مسجد امام صادق(ع) شهر قفول برگزار شد مشارکت گسترده مردم در تظاهرات ضد دولتی را خواستار شد و گفت: گرچه رسانه های نظام همواره به انکار و مخدوش ساختن واقعیت های کشور می پردازند، ولی تظاهرات به شدت مورد توجه همگان به ویژه دولت قرار دارد.

 

وی با اشاره به تلاش دولت برای دور زدن خواسته های عادلانه ملت بحرین افزود: ملتی که می خواهد به حاشیه راندن خود را از سوی نظام به دیگران نشان دهد نباید تظاهرات مسالمت آمیز را ترک کند یا اینکه راهپیمایی مطالبه حقوق را به صورت کم شور و ضعیف برگزار کند.

 

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: تظاهرات ضعیف و کم شور هیچ ارزشی نزد جهانیان ندارد. عدم مشارکت در راهپیمایی به معنای کمک به ظلم علیه خود، خانواده، ملت و کشور است.

 

آیت الله عیسی قاسم ادامه داد: عدم مشارکت در تظاهرات به معنای خوار ساختن خود، وطن، ملت و دین است و مواضع بسیار نامطلوبی به شمار می آید.

 

وی بر لزوم مشارکت همگانی در تظاهرات تأکید کرد و اظهار داشت: هر که به خود، دین، ملت و وطن اهتمام می ورزد و خواهان آزادی مظلومان از ظلم و نجات کشور از وضع کنونی است باید در تظاهرات مسالمت آمیز شرکت کند.

 

خطیب جمعه شهر دراز از همگان خواست علاوه بر مشارکت گسترده در تظاهرات، دیگران را نیز به حضور در راهپیمایی سوق دهند./980/ب902/د

ارسال نظرات