۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۸۵۶۱۰

معرفی اسلام با نصب تابلوهای تبلیغاتی «مسیح را در قرآن پیدا کن» در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ گروه «چرا اسلام» با نصب تابلوهای تبلیغاتی تحت عنوان «مسیح را در قرآن پیدا کن» در آتلانتا، کمپین جدیدی را به منظور معرفی اسلام به مردم آمریکا در این شهر از ایالت جورجیا به راه انداخته است.
اسلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کمپین جدید گروه «چرا اسلام» در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا آمریکا به راه افتاد.

 

اعضای این گروه با نصب تابلوهای بزرگ تبلیغاتی تحت عنوان «مسیح را در قرآن پیدا کن» سعی کردند بار دیگر اذهان مردم آمریکا را نسبت به اسلام هوشیار کنند و شناخت آنان را از اسلام افزایش دهند.

 

سخنگوی گروه «چر اسلام» توضیح داد: این کمپین به درخواست مسلمانان منطقه و با جمع‌آوری کمک‌های آنان به راه افتاده و در صدد است به این سؤال پاسخ دهد که چرا اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین دین است.

 

مردم آمریکا با مشاهده این تابلو در سطح شهر متوجه خواهند شد که اسلام، مسیحیت را قبول دارد، اما در عین حال از این دین فراتر می‌رود و کامل‌تر از آن است.

 

در گوشه این تابلوی تبلیغاتی نیز شماره تلفنی ارائه شده و از علاقمندان دعوت شده است، با آن تماس بگیرند و سؤالات خود را در زمینه اسلام مطرح و یا در صورت تمایل یک جلد قرآن برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسلام دریافت کنند.

 

این سومین کمپین تبلیغاتی گروه «چر اسلام» در شهر آتلانتا به‌شمار می‌رود؛ گروهی که 12 سال است در آمریکا آغاز به فعالیت و تاکنون 60 تابلوی تبلیغاتی در سراسر این کشور نصب کرده است./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات