۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۸۵۸۰۳

جنجال رسانه ای در آستانه سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، اتهام زنی علیه ایران شروع شده است.
نتانياهو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در خبری گفت: شین بت، سازمان امنیت اسرائیل روز یک شنبه اعلام کرد که یک نفر را به جرم جاسوسی برای ایران دستگیر کرده است.


در ادامه این گزارش آمده است که به گفته این مقام اسرائیلی، فرد دستگیر شده یک ایرانی تبعه کشور بلژیک است که به نام علی منصوری معرفی شده است.


سازمان امنیت اسرائیل مدعی شده است که او در یازدهم سپتامبر سال جاری دستگیر شده و به هنگام دستگیری عکس هایی از سفارت آمریکا در تلاویو را همراه داشته است.


این هیاهوی رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی صورت گرفته است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا سفر کرده تا ضمن دیدار با اوباما رییس جمهور آمریکا، در مجمع عمومی سازمان ملل به گفته خودش علیه کشورمان سخنرانی کند.


وی پیش از سفر به نیویورک ضمن اینکه سیاست ایران را دارای نفاق و دورویی معرفی کرد، گفت: ایران در دیپلماسی جدیدش صادق نیست و باید دنیا را از حقایق پشت پرده آن آگاه کرد و من حقیقت را فاش خواهم کرد.


لازم به ذکر است که سازمان امنیت اسرائیل زمان دستگیری این فرد را یازده سپتامبر یعنی بیست روز قبل و همزمان با سالگرد حادثه مشکوک برخورد هواپیماهای آمریکایی با برج های دوقولو اعلام کرده است./1415/1409/ح

ارسال نظرات