۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۸۴۸

همایش طلیعه حضور ویژه طلاب خواهر جدیدالوورد استان کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش یک روزه طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه خواهران استان کرمانشاه برگزار شد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در همایش یک روزه طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه خواهران استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس مردم ایران مرهون کرامت نفس ملت ایران بود.
وی افزود: امام راحل خود کریم بود و روحیه کرامت را در ملت ایران تقویت کرد.
حجت‌الاسلام فتحی خطاب به مدیران حوزوی اظهار داشت: بزرگ‌ترین شاخص موفقیت یک مدیر حاکمیت بر قلب‌ها است.
وی ادامه داد: یک مدیر باید اقتدار داشته باشد البته اقتدار ظاهری کافی نیست و مدیر باید صاحب اقتدار باطنی باشد.
همچنین حجت‌الاسلام کاظمی استاد حوزه در سخنان خود با موضوع دفاع مقدس و طلبه گفت: طلاب با ورود به حوزه وارد یک پایگاه فرهنگی می‌شوند و عنوان سربازی امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف می‌گیرند و اعمال آن‌ها بعد از آن زیر ذره‌بین است.
وی در ادامه به بیان نکاتی درباره دفاع مقدس و وظایف طلاب پرداخت.
همچنین حجت‌الاسلام عرفان در سخنان خود ضمن بیان امتیازات نظام حوزه گفت: دانشگاه‌های مدرن جهان به جای انسان ابزار می‌سازند و نتیجه این کار آن می‌شود که کارها همه مادی می‌شوند. اما رسالت اصلی حوزه‌ها این است که انسان بسازند.
وی به بیان آسیب‌هایی که طلاب در سال‌های تحصیل با آن مواجه می‌شوند پرداخت و از عجب، وسواس، نابسامانی در ارتباط با دیگران، زود رنجی و گاهی خشونت در برخورد با ناهنجاری‌ها، به عنوان آسیب‌های طلاب نام برد و به تبیین آن‌ها پرداخت.
نشست با مدیران و معاونان مدارس علمیه استان کرمانشاه با عنوان آسیب‌های مدیریت فرهنگی پایان بخش سخنرانی‌های توجیهی و آموزشی همایش طلیعه حضور کرمانشاه بود./9191/د102/ن
ارسال نظرات