۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۸۵۹۶۶
رییس امنیت ملی هند:

جوانان مسلمان بی‎گناه را بازداشت نکنید

خبرگزاری رسا ـ رییس امنیت داخلی هند در نامه‎ای به مسوولان امنیتی این کشور از آنان خواست که جوانان بی‎گناه مسلمان را به بهانه مبارزه با تروریسم دستگیر نکنند.
رييس امنيت داخلي هندوستان
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری Mumbai Mirror، سوشیل کومار شینده، رییس امنیت داخلی هندوستان در نامه ای از مقامات بلندپایه امنیتی این کشور خواست که مبارزه با تروریسم را دستاویزی برای دستگیری جوانان مسلمان بی گناه قرار ندهند.
 
وی تاکید کرد که آن دسته از افسران پلیس که به بازداشت غیرقانونی اقلیت های دینی در هند می پردازند باید به سختی مجازات شوند.
 
سوشیل کومار شینده همچنین خاطرنشان کرد که دولت مرکزی گزارش های زیادی مبنی بر آزار و اذیت جوانان مسلمان بی گناه به وسیله نیروهای امنیتی و به بهانه مبارزه با تروریسم دریافت می کند.
 
در نامه وزیر امنیت داخلی هندوستان آمده است: جوانان مسلمان در کشور ما احساس می کنند که به راحتی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و حقوق اولیه آنان پایمال می شود.
 
حزب بهاراتیا جاناتا بلافاصله به سخنان وزیر هندی مسوول در امنیت داخلی واکنش نشان داده و با ادعای این که این سخنان در تضاد با سکولاریسم است خواستار برکناری وی شد./990/ب903/د
ارسال نظرات