۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۶۰۲۹
یکی از علمای لبنان:

مواضع حکیمانه مقاومت اسلامی از گسترش فتنه جلوگیری کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان، صبر و مواضع حکیمانه رهبران حزب الله را عامل جلوگیری از گسترش فتنه در این کشور توصیف کرد.
مواضع حکیمانه مقاومت اسلامی از گسترش فتنه جلوگیری کرد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در پیامی با اشاره به غرق شدن کشتی حامل پناهجویان لبنانی در سواحل اندونزی و ناامنی به وجود آمده در بعلبک که منجر به شهادت جمعی از نیروهای حزب الله شد بر لزوم تشکل فوری دولت وحدت ملی تأکید کرد.

 

وی خاطر نشان ساخت: تشکیل دولت وحدت ملی می تواند لبنان را از بحران های متوالی که با آن روبروست، نجات دهد.

 

حجت الاسلام علی یاسین با اشاره به صبر مقاومت اسلامی تصریح کرد: رهبران مقاومت اسلامی با وجود زخمی که در بعلبک متحمل شده و نیروهای خود را از دست دادند، صبر و حکمت پیشه کرده و اجازه ندادند تا فتنه در کشور گسترش یابد.

 

رییس مجمع علمای صور از فرمان پذیری برخی گروه های سیاسی از بیگانگان انتقاد کرد و اظهار داشت: گروه های سیاسی باید به وابستگی و گوش فرادادن به سخنان بیگانگان پایان داده و با شنیدن دردهای وطن به فکر تشکیل دولت باشند.

 

وی با تسلیت به خانواده قربانیان حوادث اخیر، تأکید کرد: تشکیل دولت جدید می تواند به بهبود وضع اقتصادی و معیشیتی منجر شده و کشور را از فتنه دور سازد. گسترش فتنه به نابودی کشور می انجامد، امری که خواسته رژیم صهیونیستی است./980/ب903/د

ارسال نظرات