۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۸۶۱۰۹
شیخ رائد صلاح:

امت اسلامی به زودی به یاری مسجد الاقصی می‎شتابد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی ۴۸ ضمن تاکید بر اینکه دشمن صهیونیستی به زودی شاهد تحرکات و اقدامات سازنده امت اسلامی و عربی در حمایت از ملت فلسطین خواهد بود، اشاره کرد: امت اسلامی به زودی به یاری مسجد الاقصی خواهد شتافت.
رائد صلاح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به نوشته روزنامه "الرای"، شیخ رائد صلاح رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی ۴۸ در اظهاراتی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی این روزها در حال اجرای بزرگ ترین طرح های خود در زمینه ساخت شهرک های صهیونیست نشین، مصادره اراضی فلسطینیان در اطراف مسجد مبارک الاقصی و قدس اشغالی با هدف محو آثار و نشانه های اسلامی این شهر مقدس است.

 

شیخ صلاح تاکید کرد: تلاش های دشمن صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان راه به جایی نخواهد برد.

 

وی تصریح کرد: مساله قدس در ذهن و قلب تمامی فلسطینیان در سرتاسر جهان قرار دارد و هیچ معامله ای در مورد آن انجام نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه از قدس شریف چشم پوشی نخواهد کرد.

 

شیخ صلاح همچنین اشاره کرد: رژیم صهیونیستی با دادن اجازه ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، شکست بزرگی را برای خود رقم زده است و ساکنان قدس نیز با ثبات و پایداری خود تمامی طرح های این رژیم را ناکام گذاشته و به رغم کمبود امکانات، قاطعانه به مقابله با آن ادامه خواهند داد.

 

رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 بر مقاومت قاطعانه ساکنان قدس در مقابل طرح های شوم و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه قدس شریف به طور عام و مسجد مبارک الاقصی به طور خاص تاکید و عنوان کرد: دشمن صهیونیستی هرگز موفق به تحقق اهداف و خواسته های خود در رابطه با یهودی سازی مسجد الاقصی نخواهد شد.

 

شیخ رائد صلاح خاطر نشان کرد: ما کاملا اطمینان داریم که قدس و مسجد الاقصی مایه امیدواری و دلخوشی تمامی امت اسلامی و عربی است و ملت فلسطین هرگز از این دو مکان مقدس چشم پوشی نخواهد کرد.

 

وی تشریح کرد که تا زمانی که تجاوزات و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی ادامه داشته باشد، ملت فلسطین نیز با اتحاد و یکپارچگی به مقابله با این رژیم غاصب ادامه می دهند.

 

وی در رابطه با اعلام همبستگی امت اسلامی و عربی با مساله قدس ضمن اشاره به اینکه میزان همبستگی با قدس روز به روز بیشتر می شود، تاکید کرد: ما به همبستگی و حمایت همه جانبه امت اسلامی و عربی از مساله قدس اطمینان داریم و یقین داریم که سکوت امت اسلامی در این زمینه هر چند هم برای مدتی ادامه داشته باشد، به زودی شکسته و ما شاهد خیزش سراسری امت اسلامی در حمایت از قبله گاه اول خود خواهیم بود./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات