۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۸۶۲۰۳

برگزاری دروس اسلامی اثبات خدا در مرکز اسلامی انگلیس

خبرگزاری رسا ـ دوره 8 ساعته دروس اسلامی به زبان انگلیسی مخصوص بزرگسالان با موضوع دلایل اثبات خدا در مرکز اسلامی انگلیس برگزار می‎شود.
پوستر دوره آموزشي اثبات خدا به زبان انگليسي ويژه بزرگسالان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، دوره 8 ساعته دروس اسلامی به زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان با محوریت اثبات خدا در مرکز اسلامی انگلیس واقع در شهر لندن برگزار می شود.
 
موضوع اصلی این دروس که از سوی سازمان "ماموریت جهانی اهل بیت" در انگلیس برگزار می شود اثبات "نشانه های وجود خدا" از طریق فلسفه، علم و وحی عنوان شده و الکساندر خلیل وظیفه تدریس آن را به علاقه مندان بر عهده دارد.
 
پاسخ به سوالاتی نظیر این که "چرا بحث در مورد وجود یا عدم وجود خدا ارزش دارد؟"، "رابطه خدا و علم چیست؟" و "آیا دنیا تنها از ماده تشکیل شده یا غیر از ماده چیز دیگری نیز وجود دارد؟" از جمله اهداف برگزاری این کلاس ها عنوان شده است.
 
مرکز اسلامی انگلیس اعلام کرده است که دروس اسلامی به زبان انگلیسی در چهار جلسه و در روزهای 14، 15، 21 و 22 اکتبر از ساعت 7 تا 9 و 30 دقیقه بعدازظهر در محل کتابخانه طبقه اول این مرکز تدریس می شود.
 
در اطلاعیه مرکز اسلامی انگلیس که به زبان انگلیسی منتشر شده از علاقه مندان خواسته شده که به علت محدودیت پذیرش دانشجو در این کلاس ها هر چه سریعتر و از طریق اینترنت برای شرکت در این دوره از دروس اسلامی ثبت نام کنند.
 
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این کلاس ها به آدرس اینترنتی www.aimislam.com/course-registration مراجعه کنند./990/ب102/د
ارسال نظرات