۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۸۶۲۵۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مذاکره همراه با دیکتاتوری و قلدری برای نظام اسلامی رسمیت ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر گونه مذاکره و رابطه با آمریکا که با دیکتاتوری و نفع طرف مقابل همراه شود را به رسمیت نخواهیم شناخت.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، امام جمعه بهشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه بهشهر افزود: دولت اسلامی ما برای پیگیری مسائل صحبت های تلفنی با رییس جمهور آمریکا داشته است و به هیچ عنوان مهم نیست که این رابطه تلفنی از سمت و سوی چه کسی بوده است بلکه در واقع ما رابطه با آمریکا را که با دیکتاتوری، قلدری و به نفع او است را قبول نداریم.

 

وی اظهار داشت: ما خواهان ارتباط متعادل و اصولی با کل جهان غیر از رژیم صهیونیستی هستیم و این رژیم غاصب و اشغال گر را به هیچ عنوان قانونی نمی دانیم و به رسمیت نیز نخواهیم شمرد.

 

امام جمعه بهشهر خاطرنشان کرد: دیدار اوباما با صهیونیست ها و تبادل افکار و برنامه ها در این رابطه ماهیت این کشور را برای جهانیان بر ملا کرده است و مشخص شده است که اصولاً آمریکا سرسازش ندارد و رابطه اش با این رژیم جعلی نیز به نفع ماهیت و برنامه ها خودش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری ادامه داد: هدف ما را در همه برنامه ها رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین می کند و فصل الخطاب برنامه ها و ایده های ما ولی فقیه هستند و همه باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند و از اقدامات خودسرانه پرهیز کنند.

 

وی ادامه داد: آمریکا باید بداند که جواب تلفن او را اسلام و انسانیت داده است وگرنه با آمریکایی که در دوران مختلف این انقلاب بر ما فشارهای سنگین و تحریم های مختلف وارد کرده است و مذاکراتش نیز برای رسیدن به اهدافش است بی معنا است و ما تنها با فرمان رهبری می توانیم با آمریکا رابطه داشته باشیم.

 

خطیب جمعه بهشهر همچنین با اشاره به موضع گیری های مختلف ایران در رابطه با سوریه و مصر نیز خاطر نشان کرد: ما نسبت به هر کشوری براساس برنامه ریزی خود آنان موضع گیری می کنیم و اکنون غرب و استکبار در حال افشا شدن است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی جایگاه امن الهی در منطقه و جهان است و کشورهای مختلف همسایه از ایران به عنوان نورامید خود یاد می کنند که سبب درخشندگی منطقه شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری در ادامه به وضعیت امروز سوریه اشاره کرد و ادامه داد: گروه های تکفیری وابسته به وهابیت در سوریه نمی توانند کاری از پیش ببرند و نمی توانند به بهانه شیعه و سنی بودن در بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و باید این خواب را به گور ببرند.

 

وی افزود: ما اشخاص را دوست داریم اما وابستگی به آنان نداریم تنها وابستگی ما به رهبری است و هر کجا که دین ترقی کند ما نیز حمایت می کنیم و نفس می کشیم و در غیر این صورت برای دین خون می دهیم./950/پ202/س

ارسال نظرات