۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۸۶۴۰۲

همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران به همراه خانواده‌هایشان با سخنرانی آیت الله خاتمی و حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی ائمه جمعه موقت تهران در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.
حوزه علميه تهران

حجت‌الاسلام محمد حسین کبیریان، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران خبرداد و گفت: این همایش روز پنج شنبه هجدهم مهرماه از ساعت 8:30 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی و آیت الله سید احمد خاتمی ائمه جمعه موقت تهران در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

وی هدف از این همایش را تقویت انگیزه طلاب جدیدالورود و آشنایی طلاب و خانواده‌هایشان با مسائل آموزشی و معنوی حوزه‌های علمیه مطرح کرد و گفت: در این همایش قریب به 1500 نفر شامل طلاب جدیدالورود، خانواده‌هایشان، معاونان حوزه علمیه استان تهران و مدیران مدارس علمیه شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام کبیریان با بیان این‌که این همایش به‌همت معاونت آموزش حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخنرانی، پخش کلیپ، تقدیر از طلاب ممتاز پایه اول سال تحصیلی گذشته و تقدیر از برگزیدگان المپیاد علمی سال تحصیلی گذشته از جمله برنامه‌های همایش طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران است.

معاون آموزش و امور مدارس حوزه علمیه استان تهران با اشاره به این که 56 مدرسه علمیه در سطح استان تهران به تربیت و آموزش طلاب علوم دینی مشغول هستند، افزود: طلاب جدیدالورود در 36 مدرسه علمیه که دارای مقطع آموزشی سطح یک حوزه هستند، به تحصیل علوم و معارف دینی در سال تحصیلی جدید می‌پردازند./956/ت302/ب

ارسال نظرات