۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۸۶۴۶۳
آیت الله قبلان:

مسلمانان با الگوگیری از مقاومت به حمایت از فلسطین بپردازند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تاکید بر توانایی شکست رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای اسلامی گفت: جهان اسلام باید با الگوگیری از استراتژی مقاومت به حمایت از فلسطین بپردازد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي شيعيان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، با اشاره به سالروز پیروزی ارتش سوریه و لبنان در نبرد با رژیم صهیونیستی در سال 1973 عنوان کرد: همه مسلمانان باید باور داشته باشند که جهان اسلام توانایی شکست رژیم صهیونیستی را دارد.
 
وی افزود: در حال حاضر هم مشاهده می کنیم که دولت و ملت سوریه با وجود همه فشارها و هجمه‌ها توانسته اند با استقامت و پایداری، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی سازد.
 
این عالم لبنانی به مقاومت سوریه در برابر رژیم صهیونیستی در طول سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: سایر کشورهای عربی نیز باید با الگو برداری از استراتژی مقاومت به دفاع از فلسطین بپردازند.
 
آیت الله قبلان با تاکید بر لزوم دوری از نزاع‌های طایفه‌ای و مذهبی در جهان اسلام عنوان کرد: لبنان و سایر کشورهای اسلامی و عربی با توجه خطرهای پیش رو متحد و یکپارچه به پیشرفت جهان اسلام کمک کنند.
 
وی افزود: سه گانه ارتش، ملت و مقاوت در لبنان تضمینی برای عبور از تنگناها و مقابله با خطرهای مختلف است./983/ب903/د
ارسال نظرات