۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۸۶۶۲۵
مدیر شبکه رادیویی قرآن:

پخش کرسی تلاوت اذان‌گاهی قرآن از افتخارات شبکه رادویی قرآن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر شبکه رادیویی قرآن، از اعلام آمادگی این شبکه رادیویی برای حفظ و انتشار میراث اساتید هنر تلاوت خبرداد و تلاوت را یکی از عوامل انگیزشی در ارتقاء تلاوت قاریان دانست و گفت: شبکه رادیویی قرآن از تمام ظرفیت خود برای حفظ این میراث گران‌بهای اسلامی استفاده می‌کند.
محمدحسين محمدزاده، مدير شبکه راديويي قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن ظهر امروز سه شنبه شانزدهم مهرماه در مراسم دومین سالگرد کرسی تلاوت اذان‌گاهی قرآن کریم که در مسجد امام حسین(ع) تهران برگزار شد، پس از نماز ظهر و عصر پخش کرسی تلاوت اذان‌گاهی قرآن کریم را از افتخارات این شبکه رادویی دانست و بیان داشت: انتشار کرسی تلاوت اذان‌گاهی قرآن در فضایی که بهترین مکان عبادت است و خداوند اراده کرده است که ذکر و یاد او در آن زیاد انجام شود، از افتخارات شبکه رادیوی قرآن است.

وی از اعلام آمادگی این شبکه رادیویی برای حفظ و انتشار میراث اساتید هنر تلاوت خبرداد و تلاوت را یکی از عوامل انگیزشی در ارتقاء تلاوت قاریان دانست و خاطرنشان ساخت: شبکه رادیویی قرآن از تمام ظرفیت خود برای حفظ این میراث گران‌بهای اسلامی استفاده می‌کند.

محمدزاده به اقدام نود درصد مساجد در پخش اذان‌گاهی شبکه رادیویی قرآن اشاره کرد و ابراز داشت: این اقدام وظیفه دست‌اندرکاران این شبکه رادیویی را بیشتر می‌کند.

مدیر شبکه رادیویی قرآن «یتلوا علیهم آیاته» را وظیفه درجه نخست پیامبراکرم(ص) مطرح کرد و گفت: وقتی نورانیت کلام الهی بر فطرت پاک بشر می‌نشیند، زمینه‌ساز «یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه» می‌شود.

محمدزاده همچنین از اساتید هنر تلاوت، زمینه سازان حضور این اساتید در کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی، منتشرکنندگان اصوات قرآن و ائمه جماعات به‌ویژه حجت‌الاسلام ابوترابی فرد ابراز تشکر و قدردانی کرد./956/پ203/ن

ارسال نظرات