۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۸۶۶۲۹
معاون صدای رسانه ملی در دیدار از رادیو معارف:

رادیو معارف از محصولات فرهنگی پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت زهرا است

خبرگزاری رسا ـ معاون صدای جموری اسلامی ایران گفت: کارکردن در رسانه عبادت است و کار کردن در شبکه‌های معارفی مثل رادیو معارف توفیق عبادتی افزون‌تر است.
ديدار صوفي معاون صداي رسانه ملي از راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، صوفی معاون صدای جموری اسلامی ایران در دیدار از شبکه سراسری رادیو معارف با حضور در جمع مدیران و کارکنان این رادیو ضمن تبریک حلول ماه ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت علی علیه‎السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها افزود: شاید بتوان گفت تفسیر سوره کوثر این پیوند نورانی است و با این پیوند شاهد پدید آمدن ائمه بزرگوار و سلسله ولایت و امامت شدیم تا از هزار و چهارصد سال پیش بدین سو، جهان همچنان از این خیر بهره‌مند می‌شود.
معاون صدای رسانه ملی گفت: خدا را شاکریم که یکی از محصولات فرهنگی پیوند این دو بزرگوار، رادیو معارف است. بدین صورت که انقلاب اسلامی تحت تاثیر انوار درخشان شیعه به پیروزی رسید و اقدام به توسعه شبکه‌های رسانه‌ای، برای تبلیغ انقلاب و نظام اسلامی و ترویج افکار نورانی اهل بیت علیهم‌السلام کرد که یکی از این شبکه‌ها شبکه رادیویی معارف است که مستقیما مسئولیت ترویج احکام نورانی اسلام و شیعه را به عهده دارد.
وی افزود: در کنار این رادیو هم شاهد شکل‌گیری کانال معارف انگلیسی یا همان کانال ندای اسلام و رادیوی 2 معارف در فضای مجازی نیز هستیم که همه اینها از الطاف خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام به ویژه حضرت علی علیه‌السلام و همسر گرامیشان و البته در کنار آن، تلاش‌ها و خدمات کارکنان زحمت کش رادیو معارف است.
صوفی با تشریح روند انتخاب شبکه برتر رادیویی تصریح کرد: کسب امتیاز بالای رادیو معارف از هشت حوزه داوری شده و انتخاب این رادیو به عنوان شبکه موفق رادیویی رسانه ملی جای تقدیر و تشکر دارد. البته باید تاکید کنم که در داوری این هشت حوزه مانند تولید پیام، جذب مخاطب، روابط عمومی، اداری و مالی، بهره برداری فنی، فضای مجازی و غیره انصافا نگاه عالمانه ، دقیق و موشکافانه‌ای انجام شد و در سطح عالی داوری و امتیازدهی شد. امیدواریم که به این عنوان بسنده نشود و لحظه به لحظه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد به مدارج عالی‌تر برسید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
ایشان با برشمردن مخاطبان رادیو به عنوان اصلی‌ترین سرمایه یک شبکه افزود: مخاطبان باید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند به ویژه مخاطب در رادیو معارف که خود ویژه است و نه فقط لزوماٌ نخبه. وقتی در جمعی شرکت می‌کنیم که تدین و دانش آن جمع نسبت به بقیه بیشتر است و با آنان هم صحبت می‌شویم می‌شنویم که از مخاطبان رادیو معارف هستند. بنابراین این طیف مخاطبان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور مسؤولیت ما را بیشتر می‌کند.
در ادامه این دیدار معاون صدای رسانه ملی ضمن رونمایی از 3 اثر مکتوب جدید رادیو معارف و اهدای احکام برخی از کارمندان، از قسمت‌های مختلف ستادی، فنی و گروه‌های برنامه‌سازی این رادیو بازدید کرد و از نزدیک با کارکنان رادیو معارف به گفتگو پرداخت./9191/د102/ن
ارسال نظرات