۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۸۶۶۸۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

پیروی از ولایت ضامن سعادت انسان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که ولایت فقیه در درون انقلاب ما متولد نشده و امام خمینی(ره) در کنج کتب فقهی آن را تجلی و ظهور داد که از جایگاه والا و ارزنده ای برخوردار است، بیان داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه سبب سعادت انسان شده که باید دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، سه شنبه شب در گردهمایی عاشوراییان ولایی، ویژه مدیران هیئات مذهبی شهرستان آمل که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان این که بصیرت افزایی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا با انواع برنامه ها و ترفندها آحاد مردم جامعه و جوانان را از مسیر دین مداری خارج کنند.

 

وی با بیان این که آگاهی بخشی امری اساسی در خنثی کردن برنامه های دشمنان در جنگ نرم است، یادآور شد: جوانان جامعه باید به این آگاهی دست یابند که دشمنان چه برنامه ها و نقشه هایی را برای آنان کشیده اند و در واقع ایادی استکبار جهانی با این اقدامات درصدد کاهش جایگاه دین در میان آحاد جامعه هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که ترویج ارزش‌های والای اسلامی مسأله‌ای مهم و اساسی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید اهتمام خاصی نسبت به گسترش دین مداری و خدا محوری در جامعه وجود داشته باشد.

 

وی با بیان این که شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، گفت: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد شد.

 

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر این  که در وصیت نامه شهدا به مسائلی چون ولایتمداری، دین محوری، رعایت تقوا و حجاب شفارش شده است، خاطرنشان کرد: باید در ترویج سیره و روش شهدا همتی ارزنده و شایسته صورت پذیرد و نسل جوان جامعه با دلاورمردی ها و اخلاص این بزرگواران بیش از پیش آشنا شوند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: عاشورا به معنای حرکت بیرونی بوده که باید تلاش گسترده ای در راستای برگزاری باشکوه عزاداری های ماه محرم وجود داشته باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که حضور فعال هیأت های مذهبی باید در عزاداری سرور و سالار شهیدان وجود داشته باشد، بیان داشت: اگر ما میدان را خالی کنیم دیگران میدان را به دست گرفته و وارد کار می شوند.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که باید از همه ظرفیت ها در راستای انسجام فعالیت های هیأت های مذهبی استفاده شود، گفت: باید با همت و تلاشی ارزنده اتاق فکر هیأت های مذهبی و مداحان شهرستان تشکیل شود تا برنامه ریزی های ارزنده ای در راستای کیفی سازی فعالیت ها صورت گیرد.

 

وی با اشاره به جمع آوری 150 میلیون ریالی کمک ها برای صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، گفت: بیش از 50 میلیون ریال از این مبلغ از سوی هیئات مذهبی شهرستان تامین شده است که انتظار می رود در ایام محرم و صفر مشارکت خوبی انجام شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این که  ولایت فقیه در درون انقلاب ما متولد نشده و امام خمینی(ره) در کنج کتب فقهی آن را تجلی و ظهور داد که از جایگاه والا و ارزنده ای برخوردار است، بیان داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه سبب سعادت انسان شده که باید دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که ائمه جمعه نماینده رهبر معظم انقلاب در شهرستان ها هستند، خاطرنشان کرد: باید تدابیر و نصایح آنان در برنامه های مختلف شهرستان مورد توجه ویژه قرار گیرد./950/پ203/ب

ارسال نظرات