۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۸۶۷۵۷
به مناسبت شهادت حضرت امام باقر؛

ویژه‌برنامه زنده یادگار کربلا از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه زنده «یادگار کربلا» در سوگ شهادت حضرت امام محمدباقر علیه‌السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.
ويژه‌برنامه زنده يادگار كربلا از راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت سالروز شهادت جانسوز شکافنده علوم حضرت امام محمدباقر علیه‌السلام ویژه‌برنامه زنده «یادگار کربلا» تقدیم شنوندگان سوگوار می‌شود.
در این برنامه حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان، پژوهشگر حوزه به بررسی و تبیین فرازهایی از زندگی امام محمدباقر علیه‌السلام، ادله امامت آن حضرت با تاکید بر نص نبوی و روایت جابر و نقد زندگی مادی‌گرایانه امروز و انحصار دعا به شب‌های خاص یا گرفتاری در مشکلات، سبک زندگی خانوادگی آن امام همام و نقد سوء رفتار برخی متدینین با خانواده، جدا نشدن امام از طبقه عمومی جامعه و نقد عملکرد برخی مسؤولان، بررسی ابعاد زندگی اجتماعی آن حضرت و تطبیق آن با زندگی امروز؛ عجین بودن دعا با حق‌طلبی ایشان و نقد رواج منفعت‌طلبی در زندگی امروز و پیوند حق‌طلبی حضرت به شهادت‌شان می‌پردازد.
ویژه‌برنامه زنده «یادگار کربلا» کاری از گروه معارف و فقه به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی سیدحمید حسینی یکشنبه 21 مهر 92 از ساعت 9 صبح تقدیم معارف جویان شنونده رادیو معارف می‌شود.
علاقه‌مندان به دریافت و شنیدن این برنامه می‌توانند پس از پخش آن به صفحه اختصاصی برنامه «یادگار کربلا» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات