۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۸۶۷۶۵

فراخوان جوانان انتفاضه برای تظاهرات"جمعه خشم در حمایت از مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف جوانان انتفاضه از تمامی ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه دعوت کرد روز جمعه آینده برابر با ۱۱ اکتبر در حمایت از مسجد مبارک الاقصی، در جمعه "خشم" تحت شعار " مسجد الاقصی یهودی سازی شده، هتک حرمت شده و مورد تعرض قرار می گیرد" مشارکت داشته باشند.
جمعه خشم در فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انتفاضه در بیانیه ای بار دیگر فلسطینیان ساکن کرانه باختری و نوار غزه را به برگزاری راهپیمایی گسترده در روز جمعه آینده به منظور مقابله با طرح های یهودی سازی دشمن صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی و قدس شریف فراخواند.

 

این فراخوان ها در حالی صادر می شود که شخصیت ها و نهادهای فلسطینی بارها در مورد خطرات و پیامدهای فراخوان های یهودیان افراطی برای یورش گسترده به مسجد الاقصی در روز پنجشنبه آینده در صورت عدم تحرک و اقدامی عملی و سازنده فلسطینیان هشدار داده اند.

 

دشمن صهیونیستی به هر شیوه ممکن تلاش می کند تا با ورود روزانه به مسجد الاقصی به اهداف مد نظر خود مبنی بر اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مبارک میان مسلمانان و یهودیان و سیطره بر ساختمان های اصلی آن دست یابد.

 

گفتنی است که ائتلاف جوانان انتفاضه اخیرا فعالیت های مردمی گسترده ای را در کرانه باختری و نوار غزه به منظور مقابله با تهدیدات دشمن صهیونیستی و حملات مکرر آن علیه مسجد مبارک الاقصی و عملیات یهودی سازی گسترده آن در قدس اشغالی برگزار کرده است. /982/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات