۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۸۶۹۳۵

برگزاری گفتمان های دینی در مدارس شهرستان پلدختر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر ازبرگزاری طرح گفتمان های دینی در مدارس این شهرستان خبر داد.
گفتمان ديني

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، رییس تبیلغات اسلامی شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به منظور برنامه ریزی و ساماندهی هرچه بهتر طرح فرهنگی گفتمان های دینی مدارس، 7 دبیرستان این شهرستان جهت برگزاری طرح گفتمان های دینی شش ماهه دوم سال جاری آماده فعالیت هستند.

وی افزود: در هرکدام از این دبیرستان ها تا پایان سال طبق برنامه ریزی صورت گرفته 7 گفتمان دینی با موضوعات دینی، عقیدتی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: این گفتمان‌ها هر سال از سوی اداره تبلیغات اسلامی در مدارس شهرستان پلدختر، برای دانش‌آموزان پسر و دختر با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

رییس تبیلغات اسلامی شهرستان پلدختر با بیان این که برگزاری گفتمان دینی در سطح جامعه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سؤالات و شبهات فکری، اعتقادی و سیاسی نسل جوان و همچنین بالا بردن سطح آگاهی آنان از مسائل روز جامعه، از اهداف برگزاری گفتمان های دینی است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: همچنین گفتمان‌هایی با موضوعات مختلف اعم از حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، نقش معنویت در زندگی، دوست‌یابی در اسلام، اهمیت علم و دانش در زندگی با سخنرانی اساتید اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و نیز اساتید بومی استان در مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر جوانان ما بتوانند با این مبانی بیشتر و بهتر آشنا شوند، بهتر می‌توانند زندگی و جایگاه اصیل آن را دریابند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات