۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۸۷۲۰۲

نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی مبارزه با استکبار در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی مبارزه با استکبار در اهواز برگزار شد.
جلسه هماهنگي روز مبارزه  با استکبار جهاني در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه استانی ستاد بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، ظهر امروز در محل سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در سیزدهم آبان اظهار داشت: مبارزه با آمریکا به عنوان نماد استکبار نشانه ای از انسان مؤمن است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مراسم یوم الله سیزدهم آبان امسال باید همراه با سردادن شعارهای کوبنده ضد استکباری برگزار شود، اظهار داشت: بهترین دفاع از نظر عقل، قرار گرفتن در موقعیت تهاجم و حمله است و این ویژگی در برابر استکبار جهانی سبب شده که جمهوری اسلامی یکی از  مقتدرترین کشورهای دنیا باشد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از تشکیل 7 کمیته استانی جهت برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد و گفت: این کمیته ها شامل مراسم، پشتیبانی، طلاب و روحانیون، دانشجویی، دانش آموزی، تبلیغات و اطلاع رسانی، نظرسنجی و ارزیابی است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های گوناگون پیش از فرارسیدن 13 آبان ماه در مدارس و دانشگاه ها تصریح کرد: عدم تطابق سخنان و اعمال سیاستمداران آمریکایی و تأکید بر ادامه تحریم از سوی سران استکبار جهانی و وجود روحیه استکبارستیزی در ملت ایران سبب شده تا شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار اصلی مراسم امسال برگزیده شود.

در پایان این جلسه مسؤولان و مدیران نهادهای گوناگون به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در جهت برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان در خوزستان پرداختند./9464/پ202/ب

ارسال نظرات