۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۸۷۳۱۰
دبیرکل جمعیت دموکرات بحرین:

انقلابیان بحرینی با سلاح ساخت آمریکا مورد هدف قرار می‎گیرند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین با انتقاد از حمایت آمریکا و عربستان از رژیم آل‎خلیفه گفت: نظام آل‎خلیفه با سلاح‎های آمریکایی، انقلابیان را مورد هدف قرار می‎دهد.
فاضل عباس دبيرکل جمعيت ملي دموکراتيک بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فاضل عباس دبیرکل جمعیت دموکرات ملی بحرین امروز در مصاحبه با صدای روسیه خاطرنشان ساخت: گفت‎وگو‎های معارضان با نظام آل‎خلیفه به پایان راه خود رسیده و همه در‎ها برای دست‎یابی به راه حل سیاسی بسته شده است.

  

وی افزود: رژیم آل‎خلیفه خواهان حل بحران بحرین به وسیله گفت‎وگو نیست بلکه این نظام از گزینه سرکوب و قلع و قمع در برابر خواسته‎های مشروع ملت استفاده می‎کند.

 

 دبیرکل جمعیت ملی دموکراتیک بحرین یکی از عوامل ناآرامی در بحرین را آمریکا و عربستان دانست و بیان داشت: آمریکا و عربستان با حمایت‎های بی حد مرز خود از رژیم آل‎خلیفه، این حکومت ظالم را در رسیدن به اهداف نامشروع خود یاری می‎رساند بنابر این دست این کشورها به خون انقلابیان آغشته است.

 

وی افزود: بخشی از اسلحه‎های که رژیم آل‎خلیفه برای سرکوب انقلابیان استفاده می‎کند ساخت کشور آمریکا است.

 

این معارض بحرینی با تاکید بر ادامه تظاهرات در این کشور گفت: ملت انقلابی بحرین همچنان به تظاهرات علیه سیاسیت‎های ظالمانه نظام آل‎خلیفه تا محقق شدن همه خواسته‎های مشروع خود ادامه می‎دهد./994/ب902/د

ارسال نظرات