۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۸۷۵۷۹

اعزام 300 راوی غدیر به شهرستان های مختلف خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که راویان مهم ترین نقش را در انتقال و واقعه غدیر به مسلمانان داشتند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم به تبعیت از پیامبر اکرم (ص) 300 روای غدیر را برای بیان و انتقال مفاهیم غدیر در ایام دهه ولایت به شهرستان های مختلف خراسان جنوبی اعزام کرده است.
حجت الاسلام کاظم لطفيان، مدير کل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که آنچه موجب ماندگاری واقعه غدیر در ذهن مسلمانان شده است راویان و نویسندگان واقعه غدیر بودند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با تربیت 300 نفر مبلغ متخصص در زمینه غدیر، ولایت و امام شناسی اقدام به اعزام این مبلغان در قالب طرح راویان غدیر به مناطق مختلف استان کرده است تا این افراد حقیقت غدیر را برای نسل جوان و مردم عصر غیبت بیان کنند.

 

وی افزود: تاکنون استقبال مردم از روایت گری این راویان بسیار خوب بوده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که در بعضی از شهرستان ها واقعه غدیر به کمک این روایان بازسازی شده است، گفت: اجرای واقعه غدیر در قالب یک شبیه خوانی تاثیر گذاری بیشتری در میان مردم دارد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که ولایت مداری شالوده غدیر است، گفت: در بعضی از شهرستان ها پس از روایت گری این راویان کودکان با برپایی ایستگاه نقاشی اقدام به نقاشی واقعه غدیر می کنند.

 

وی یادآورشد: همزمان با دهه ولایت بیش از 100 گفتمان دینی با محوریت غدیر در شهرستان های مختلف خراسان جنوبی با حضور طلاب و دانشجویان در حال برگزاری است./968/ت303/ب

ارسال نظرات