۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۸۸۲۵۶
از سوی حوزه علمیه خواهران اصفهان؛

مرحله مدرسه‌ای مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: مرحله مدرسه ای مسابقات سراسری کتابخوانی آثار شهید مطهری 28 مهرماه در مدارس علمیه بانوان سطح 2 استان اصفهان برگزار شد.
کتابخواني کتاب حوزه خواهران

صدیقه بهشتی ریزی، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: مرحله مدرسه ای این مسابقات ویژه طلاب پایه‌های دوم تا پنجم در مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد و طلابی که موفق شوند امتیاز بالاتر از 70 را در این آزمون به دست آورند به مرحله استانی این مسابقات که بهمن ماه در اصفهان برگزار می شوند، راه خواهند یافت.

 وی با اشاره به منابع مسابقه کتابخوانی آثار شهید مطهری گفت: کتاب های سیری در سیره نبوی و حماسه حسینی برای طلاب پایه های دوم، جاذبه و دافعه امام علی(ع) و آزادی معنوی برای طلاب پایه های سوم، مسأله حجاب و تعلیم و تربیت اسلامی برای طلاب پایه های چهارم و انسان و سرنوشت و عدل الهی برای طلاب پایه های پنجم منابع این آزمون بودند.

معاون فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان، گفت: تقویت و ارتقای سطح علمی مدارس علمیه بانوان، توانمندسازی طلاب جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات، ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس و ایجاد تسهیلات مطالعاتی برای طلاب مدارس علمیه از اهداف برگزاری مرحله مدرسه ای این مسابقات است.

وی در ادامه گفت: از تعداد 823 نفر شرکت کننده تعداد 112 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و مدرسه علمیه معصومیه شهرضا، مدرسه علمیه الزهرا المرضیه(س) اصفهان، با کسب امتیاز 92 از صد و مدرسه علمیه زینب کبری اردستان و مدرسه علمیه مجتهده امین اصفهان  با کسب امتیاز 90 از صد امتیاز به ترتیب بالاترین امتیاز را  در این آزمون به خود اختصاص داده اند./939/پ202/س

ارسال نظرات