۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۸۸۴۹۰
رادیو معارف برگزار می‎کند؛

دوره آموزشی ویژه مبلغان دینی در ماه محرم و صفر

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با برنامه «سفیران»، دوره آموزشی ویژه مبلغان دینی در ماه‌های محرم و صفر را برگزار می‌کند.
دوره آموزشي ويژه مبلغان ديني در ماه محرم و صفر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در آستانه آغاز ماه محرم و فصل اعزام مبلغان دینی توسط حوزه‌های علمیه به سراسر کشور، برنامه «سفیران» ویژه آموزش این مبلغان روی آنتن می‌رود.
در این سلسله برنامه که در 8 قسمت تهیه شده حجج اسلام محمدمهدی ماندگاری، علیرضا پناهیان و استاد برادران در حوزه‌های مختلف و تخصصی به آموزش مبلغان دینی می‌پردازند. راه‌های تبلیغ نوین دینی، سوژه‌یابی برای سخنرانی و خطابه، چگونگی تعامل مبلغ با مستمعین، راه‌های بیان سبک زندگی اسلامی- ایرانی و ارکان آن در منبرها و خطابه‌ها، ارائه الگو‌های سبک زندگی اسلامی، موضوعات تبلیغی محرم و صفر، اهداف و پیام‌های تبلیغ دین، معرفی منابع مطالعاتی برای سخنرانی و خطابه، برخی از محورهای آموزشی در این برنامه هستند.
برنامه «سفیران» کاری از گروه معارف و فقه به سردبیری و تهیه‎کنندگی اکبر طالبینیا از4 تا 12 آبان 92 هر روز به جز جمعه از شبکه رادیویی معارف تقدیم مبلغان دینی و شنوندگان علاقمند به بحث تبلیغ دینی می‌شود. شنوندگان و مبلغین حوزوی خواهان دستیابی به این برنامه آموزشی می‌توانند قسمت‌های پخش شده را از صفحه اختصاصی برنامه «سفیران» در سایت رادیو معارف دریافت کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات