۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۸۸۵۲۹
از سوی حوزه علمیه خواهران مشهد اعلام شد؛

فراخوان مقاله همایش توریسم و حفظ شعائر دینی

خبرگزاری رسا ـ همایش پژوهشی «توریسم و حفظ شعائر دینی» از سوی مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد اعلام شد.
توريسم

خانم طباطبایی، کارشناس پژوهش مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به جایگاه شهر مشهد به عنوان یک کلان شهر مذهبی و ضرورت بهره مندی هر چه بیشتر از فرصت حضور زائران و گردشگران جهت تبادل فرهنگی و نشر شعائر اسلامی فراخوان مقاله این همایش اعلام شد.

 

وی افزود: فراخوان مقاله این همایش در دو محور شعائر دینی و توریسم با موضوعات بررسی مفهوم شعائر دینی و توریسم، انواع شعائر دینی، میزان توجه گردشگران به ارزش های اسلامی، اقدامات جهت گسترش شعائر دینی، موانع اجرای شعائر دینی، آثار حفظ شعائر دینی در جامعه، رابطه توریسم با حفظ شعائر، تأثیرپذیری توریست ها از شعائر دینی جامعه، نقش مراکز گردشگری در توسعه فرهنگ حجاب و آثار فرهنگی اجتماعی حضور گردشگران در شهرهای مذهبی انجام شده است.

 

طباطبایی اظهار کرد: علاقه مندان تا سی ام آبان ماه مهلت دارند آثار خود را در قالب فایل ورود2007 به پست الکترونیک peyrovan.zahra@yahoo.com و اصل اثر را به دبیرخانه همایش واقع در امام رضا60، چهارراه چهارم، پلاک84 ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی www.peyrovan-zahra.com مراجعه کنند./930/ت303/ب

ارسال نظرات