۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۸۸۵۸۵
رییس مرکز اسلامی برلین:

هزار کانال ماهواره‎ای در حال مبارزه با تشیع هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز اسلامی برلین با اشاره به اینکه تبلیغ در دوره کنونی بسیار سخت‎تر از گذشته است، تصریح کرد: هزار کانال ماهواره‎ای در حال مبارزه با اسلام و تشیع هستند.
مرکز اسلامي برلين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام هاشمیان، رییس مرکز اسلامی برلین در همایش بین المللی مبلغان که صبح امروز از سوی جامعه المصطفی العالمیه در سالن قدس مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به هجمه شدید دشمنان علیه اسلام به ویژه تشیع، گفت: بیش از هزار کانال ماهواره ای با زبان و شیوه های نوین علیه اسلام و تشیع تبلیغ می کنند. ما در گذشته با جاهل روبرو بودیم که باید آن را هوشیار بسازیم، ولی هم اکنون با معاندی روبرو هستیم که در اوج هوشیاری بوده و با سلاح در مقابلمان قرار دارند.

 

وی افزود: کمر جهانیان برای تخریب اسلام، ولایت و تشیع بسته شده و کارمان بسیار سخت است. برای اینکه بتوانیم بر دشمنان غلبه کنیم باید خود را تقویت ساخته و این قدرت از تقویت روحی آغاز می شود. با ارتباط با خداوند متعال و ایمان به حقانیت می توان بر سختی ها چیره شد.

 

حجت الاسلام هاشمیان از جهالت به عنوان عامل دشمنی با تشیع یاد کرد و اظهار داشت: یک شاعر پاکستانی شعری درباره امام حسین(ع) گفته است که می توان این شعر را در یک جمله خلاصه کرد، این جمله عبارت است از «اگر انسان ها جهان آگاه و فهمیده شوند خواهند گفت که حسین(ع) از آن ماست».

 

رییس مرکز اسلامی برلین ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که می خواهیم انقلابمان را صادر کنیم، یعنی اینکه جهان باید بفهمد و در حال فهم است و اگر جهانیان به این مرحله از فهم برسند مطمئنا خواهند گفت که پیامبر اکرم(ص) و ائمه(ع) از ما هستند و پیرو خاندان عصمت و طهارت خواهند بود.

 

وی به خاطره ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: روزی در محضر رهبر معظم انقلاب درباره جهل و ظلم سخن گفتم و به این مسأله اشاره کردم که شهادت امام حسین(ع) ناشی از ظلم و شهادت امام صادق(ع) ناشی از جهالت است، اما رهبر فرمودند که امام حسین(ع) نیز به دلیل جهالت مردم به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام هاشمیان به بررسی جایگاه والای یاران امام حسین(ع) پرداخت و تصریح کرد: یاران اباعبدالله(ع) از چنان جایگاهی برخوردار هستند که در آخرین فراز زیارت عاشورا که سر بر سجده می نهیم از آنان یاد می کنیم. این مساله تنها به یاران سیدالشهدا(ع) اختصاص دارد و یاران هیچ پیامبر و امامی از این جایگاه برخوردار نیستند.

 

رییس مرکز اسلامی برلین تأکید کرد: اصحاب امام حسین(ع) گزینش شده بودند و به همین دلیل در رکاب ایشان باقی ماندند. ما نیز وظیفه داریم خودمان را اصلاح کرده تا به بلوغ رسیده و سخنانمان بر دیگران اثر بگذارد./980/ب202/د

ارسال نظرات