۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۸۸۵۹۶
آخرین اخبار از همایش بین المللی ولایت(3)؛

حضور آیت الله خزعلی در دومین همایش بین المللی ولایت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول برگزاری دومین همایش بین المللی ولایت با اشاره به حضور شخصیت های برتر جهان اسلام در این همایش، خاطرنشان کرد: آیت الله خزعلی، رییس بنیاد بین المللی غدیر در این همایش شرکت خواهند کرد.
آيت الله ابوالقاسم خزعلي آيت الله خزعلي

حجت الاسلام علی نژاد، مسؤول برگزاری دومین همایش بین المللی ولایت، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: همایش ولایت کاری از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مجمع جهانی اهل بیت(ع) است که به مدت دو روز در شهرهای اهواز و آبادان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان این که از اندیشمندان کشورهای خارجی با مدیریت مجمع جهانی دعوت به عمل آمده است، تصریح کرد: اندیشمندان مسلمان و غیر مسلمان از 50 کشور جهان در این همایش حضور خواهند داشت.

مسؤول برگزاری همایش بین المللی ولایت اظهار داشت: علما، فضلا، نویسندگان، شخصیت های رسانه ای و شعرا از مناطق گوناگون جهان در این همایش شرکت می کنند و تاکنون 230 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است و نسبت به سال گذشته رشد بسیاری خوبی داشته ایم.

حجت الاسلام علی نژاد ابراز داشت: روز نخست این همایش در روز شنبه یازدهم آبان ماه، در مجتمع فرهنگی تفریحی فجر اهواز برگزار می شود و در نخستین روز بیشتر به ارائه مقالات پرداخته خواهد شد.

مسؤول برگزاری دومین همایش بین المللی ولایت با اشاره برگزاری دومین روز همایش ولایت در آبادان، بیان داشت: روز دوم همایش بین المللی ولایت جنبه شعری خواهد داشت اما در روز دوم نیز مقاله ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به حضور شخصیت های برتر جهان اسلام در این همایش، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خزعلی، رییس بنیاد بین المللی غدیر برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند و در روز همایش از حضور ایشان بهره مند خواهیم شد./9461/ت303/غ

ارسال نظرات