۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۸۸۸۵۵
عضو الوفاق بحرین:

ملت بحرین تا تحقق همه اهداف انقلاب ایستادگی می‎کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آزادی و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه گفت: ملت بحرین تا تحقق همه اهداف انقلاب در برابر ظلم ایستادگی می‎کند.
سيد هادي موسوي مسؤول آزادي‎ و حقوق بشر جمعيت الوفاق اسلامي بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، هادی موسوی مسؤول آزادی و حقوق بشر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الوءلوء این کشور، جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه علیه ملت مظلوم بحرین  را محکوم کرد و بیان داشت: تا زمانی که مردم از حقوق اولیه و شرعی خود عقب نشینی نکنند نظام آل‎خلیفه به جنایت‎های خود علیه این ملت ادامه خواهند داد.


وی افزود: نظام حاکم بحرین باید این مسأله را به خوبی درک کند که مردم این کشور تا تحقق همه اهداف خود به انقلاب پایبند است و از آن کوتاه نخواهد آمد.


گفتنی است رژیم آل‎خلیفه در ادامه جنایت‎های خود حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین روز گذشته برای بازجویی به دادستانی کل احضار کرد.


سمیره رجب سخنگوی دولت بحرین امروز در این باره به خبرنگاران گفت: دبیرکل جمعیت الوفاق متهم به راه اندازی موزه موسوم به موزه انقلاب است.


وی افزود: حجت الاسلام شیخ سلمان با این گونه اقدامات درصدد تحریک مردم علیه نظام حاکم و ایجاد ناامنی در کشور است./994/ب902/د

ارسال نظرات