۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۸۹۳۲۸
نماینده ولی فقیه در سمنان:

ملت ایران با تبعیت از نهضت حسینی در برابر ظلم و زور کوتاه نمی آید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: راه ملت ایران راه امام حسین(ع) است و در این راه هرگز ذلت را نمی پذیرد. مردم ما 35 سال است که شعار «هیهات من الذله» سرداده اند و هیچگاه در مقابل ظالمان و زور گویان کوتاه نخواهند آمد و از حقوقشان عقب نشینی نخواهند کرد.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش عاشورا را مدرسه بزرگ انسان سازی نامید از مردم خواست همچون گذشته درس های عاشورا را سرلوحه برنامه زندگی خود قرار دهند.

 

خطیب نماز جمعه سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عسگراولادی درگذشت وی را به رهبر انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت و تأکید کرد:آن مرحوم مدیری ولایت مدار و قابل اتکاء و از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی بود، فردی که همواره در حال جهاد و مبارزه بود و لحظه‏ای از حرکت در مسیر آرمان‏های والای امام و انقلاب کوتاهی نکرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، حبیب الله عسگر اولادی را یار صدیق اسلام، امام و رهبری و نمونه بارز تبعیت از ولایت فقیه دانست و تأکید کرد: هرکس راهش را با ولایت یکی کند عاقبت به خیر خواهد بود، آنهائی که از ولایت فقیه جدا شوند «خسرالدنیا والاخره» خواهند بود، هرچند که همواره راه توبه برای همه باز است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در ادامه خطبه های امروز نماز جمعه سمنان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 و اعلام حمایت و اعتماد رهبری معظم انقلاب نسبت به هیأت مذاکره کننده ایرانی، تصریح کرد: امیدواریم این مذاکرات برای ایران اسلامی پرثمر باشد و موجب افزایش اقتدار و عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفع تحریم های یک سویه و ظالمانه علیه کشورمان شود.

 

وی اضافه کرد: حضور شایسته تقدیر مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر عزم راسخ ملت ما در برائت جستن از دشمنان اسلام و مسلمین و حمایت از ملت های مسلمان و آزاده دنیا و ولایت مداری و بصیرت آنها را به اثبات رساند./977/پ202/س

ارسال نظرات