۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۹۰۱۰۵

پرونده مذاکره با آمریکا و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در شماره اول نشریه ملیتا

خبرگزاری رسا ـ اولین شماره نشریه ملیتا که با شعار «روایتگر نبرد جهانی حق و باطل» که با هدف تبیین ابعاد جهانی جبهه مقاومت و بیداری اسلامی راه‌اندازی شده است، متنشر شد.
نشريه مليتا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شماره اول از ماهنامه «ملیتا»، ماهنامه فرهنگ مقاومت و بیداری اسلامی منتشر شد.

 

ملیتا نشریه‌ای است با شعار «روایتگر نبرد جهانی حق و باطل» که با هدف تبیین ابعاد جهانی جبهه مقاومت و بیداری اسلامی راه‌اندازی شده است.

 

سرویس «برادری» این نشریه، با بازخوانی بخشی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم وحدت مسلمین شروع می‌شود و در ادامه به توصیه اهل‌بیت(ع) مبنی بر شرکت در نماز جماعت اهل‌سنت پرداخته و از خیانت‌های شبکه ماهواره‌ای موسوم به «اهل‌بیت» گزارشی تهیه شده است.

 

سرویس «عاجل» ملیتا نیز با پرونده مذاکره با آمریکا، به بازخوردهای این مساله در رسانه‌های جهانی پرداخته است و پرونده دیگر این سرویس مربوط به بحران سوریه است.

 

سرویس «نشانه‌ها» که به بررسی ابعاد شخصیتی مبارزان جهان اسلام می پردازد، موضوع پرونده این شماره خود به «شیخ مصطفی رهنما» اختصاص داده که حاوی خاطرات و زندگینامه وی و همچنین مصاحبه با پسرش، سید جمال رهنما و خانم فروز رجایی‌فر است.

 

سرویس «انفجار نور» نیز شامل بررسی راهبرد جهانی انقلاب و مصاحبه با حسن تونو طلبه اندونزیایی ساکن ایران، با موضوع تاثیرات انقلاب اسلامی بر مردم اندونزی  است.

 

سرویس «اکثریت» پرونده این شماره خود را به بازتاب انتخابات ریاست جمهوری 92 ایران در خارج کشور و نظرات کارشناسان مختلف خارجی درباره این انتخابات، اختصاص داده است.

 

سرویس «استکبار» نیز در مطلبی به موضوع دیکتاتوری دلار در اقتصاد جهان پرداخته است و سرویس «خطوط» هم که به جریان‌شناسی جریانات فعال جهان اسلام می پردازد، در این شماره به بررسی مذاهب فقهی اهل‌سنت پرداخته است./980/ب902/د

ارسال نظرات