۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۹۰۲۳۳
عضو ارشد الوفاق بحرین:

رژیم آل‎خلیفه درپی ابطال شناسنامه معارضان است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین گفت: رژیم آل‎خلیفه درپی ابطال شناسنامه معارضان است.
خليل المرزوق


به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل المرزوق معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در مصاحبه با روزنامه «مرآة البحرین» این کشور به بررسی اهداف و انگیزه رژیم آل‎خلیفه از بازداشت و محاکمه‎اش پرداخت و گفت: رژیم می‎خواهد شناسنامه ام را همانند حسین نجاتی، نماینده آیت الله سیستانی، باطل و از کشور اخراج کند. اتهام‎های وارد شده به من هیچ پایه و اساسی ندارد.


معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خاطرنشان ساخت: دولت بحرین با این گونه اقدامات و متهم ساختن رهبران سیاسی و دینی همانند آیت الله شیخ عیسی قاسم و حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی به تروریسم، نمی‎تواند به اهداف شوم خود دست یابد.


وی ابطال شناسنامه را مخالف قانون اساسی این کشور دانست و اظهار داشت: رژیم آل‎خلیفه تاکنون شناسنامه 31 تن را باطل کرده و به آنان فشار می‎آورد که خاک کشور را ترک کنند.


المروزق ادامه داد: رژیم آل‎خلیفه درصدد افزایش این تعداد به 70 تن است. این اقدامات آل‎خلیفه مغایر قانون‎های بین المللی است.


وی با تاکید برادامه مسیر انقلاب مسالمت آمیز بحرین عنوان داشت:  مردم همچنان بر ادامه  مسیر انقلاب بحرین تا دست‎یابی به همه اهداف آن مصمم هستند.


معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تأکید کرد: زندانیان در بند رژیم آل‎خلیفه بی گناه و مظلوم هستند. این زندانیان به صورت ظالمانه و با بی‎عدالتی در زندان‎ها قرار دارند./994/ب903/د

ارسال نظرات