۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۹۰۳۷۴
جانشین فرمانده کل سپاه:

بسیج درس عاشورا را آموخته و سرمشق خود قرار داده است

خبرگزاری رساـ جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که بسیج درس عاشورا را آموخته و سرمشق خود قرار داده است، ابراز داشت: بسیج خود را به فضیلت‌های عاشورا مزین کرده و این فضیلت‌ها با ذات بسیج آمیخته است.
سردار حسين سلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری، با بیان این‌که عاشورا واقعه بزرگی ‌است که هر سال پیام آزادگی به همه آزادگان و عدالت خواه هان عالم می‌رساند، اظهار داشت: این پیام، حجتی جاودانه برای همه مردم دنیاست که خداوند راضی می‌شود امامش به همراه اهل بیت پیامبر(ع)، در یک صحنه دشوار قرار بگیرند و برای حفظ اسلام از جان و مال و فرزندان خود بگذرند.
وی با تأکید بر این‌که بسیج  درس عاشورا را آموخته و سرمشق خود قرار داده است، ابراز داشت: بسیج خود را به فضیلت‌های عاشورا مزین کرده و این فضیلت‌ها با ذات بسیج آمیخته است.
سلامی با بیان این‌که بسیج افتخار ملت بلکه امت اسلام است، تصریح کرد: بسیج کلیدی در دست امام مسلمین است که با آن تمام دروازه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باز می‌شود.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز بسیج نه تنها در عرصه نظامی کشور مؤثر است، بلکه در فرهنگ، اقتصاد، علم و سیاست نیز با تفکر خود توانسته نقش موثری ایفا کند.
سلامی با بیان این‌که بسیج این یک نیرو الهی است و نیرو الهی هرگز پایان ندارد، تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را بی اثر دانست و  گفت: ایران تنها کشوری است که به سبب صف‌کشی قدرت‌های بزرگ هم می‌جنگد و هم توانسته پیشرفت‌های زیادی داشته باشد و این در هیچ جای دنیا نظیر ندارد.
جانشین فرمانده کل سپاه راه رسیدن به یک اقتصاد مستقل و شکوفا را مقاومت و ایستادگی دانست و تأکید کرد: ما هر کجا که ایستادیم و جنگیدیم، پیروز شدیم، در هشت سال دفاع مقدس به راز مقابله با قدرت‌های بزرگ پی بردیم، به همین علت است که گزینه جنگی که امروز روی میز گذاشته‌اند، گزینه‌ای منسوخ شده و غیر کاربردی شده ‌است.
وی افزود: مقاومت ملت ایران امروز ثمر داده است و ما هیچ نگرانی نداریم و متکی به اراده ملت از این کشور دفاع می‌کنیم و امیدواریم که در عرصه بین‌المللی در پیکار دیپلماتیک نیز پیروز میدان باشیم./956/پ202/ی
ارسال نظرات