۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۹۰۳۸۱

دیدار دبیرکل حزب الله با معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری رسا ـ معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه ایران در دیدار با نصرالله گفت: انفجارهای تروریستی مقابل سفارت ایران نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی، هم‌ پیمانان آن و گروه‌های تکفیری مورد حمایت آنان در مقابله مستقیم با جبهه مقاومت است.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا،"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان روز پنج شنبه در دیدار با "امیر عبداللهیان" معاون عربی و افریقایی وزارت خارجه کشورمان در لبنان، با دعا برای علوّ درجات شهدای انفجار تروریستی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت و شفای مجروحان این حادثه، اظهار داشت: این قبیل تحرکات غیرانسانی،‌ هرچه بیشتر پرده از نقاب و ماهیت حقیقی گروه‌هایی که به تمسک به هر وسیله‌ای درصدد مقابله با مسیر حق و عدالت و مقاومت هستند برمی‌دارد.

 

وی گفت: خون شهدا و مظلومان،‌ ما را بر حقانیت مسیر مقاومت و پیمودن راه حق هر چه استوارتر می‌سازد.

 

دبیرکل حزب الله لبنان با ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، دولت و ملت بزرگ و مقاوم ایران، گفت: تاریخ سی و چهار ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که این‌ گونه اقدامات ناجوانمردانه دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی و مقاومت، کوچکترین تأثیری بر عزم و اراده و پیشرفت پیروان خط خونین کربلا و رهروان امام خمینی (ره) نداشته است و نخواهد داشت.

 

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه هم در این دیدار، انفجارهای تروریستی مقابل سفارت کشورمان در بیروت را نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی، هم‌ پیمانان آن و گروه‌های تکفیری مورد حمایت آنان در مقابله مستقیم با جبهه مقاومت توصیف کرد.

 

امیر عبداللهیان با اشاره به پیروزی‌ها و موفقیت‌های جبهه مقاومت در همه صحنه‌ها، شهادت در راه خدا را آرزوی همه آزادگان و پیروان مکتب عاشورایی برشمرد و در این حال، بر لزوم شناسایی و مجازات طراحان، حامیان و عاملان این اقدام غیرانسانی تأکید کرد.

 

معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه همچنین روند و پیشرفت‌های حاصله در مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 را برای دبیرکل حزب‌الله لبنان تشریح کرد. /982/ب103/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات