۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۰۴۵۱

افتتاح نمایشگاه میراث اسلامی فلسطین در ونزوئلا

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه تصاویر و میراث اسلامی فلسطین با هدف نشان دادن رنج و سختی مردم بی‌گناه فلسطین از دیروز در ونزوئلا افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه میراث اسلامی فلسطین در ونزوئلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سفارت فلسطین در ونزوئلا با همکاری وزارت فرهنگ این کشور، نمایشگاهی از تصاویر و میراث اسلامی فلسطین را در این کشور برپا کرده است.


در این نمایشگاه، که دیروز، اول آذرماه، افتتاح شد، تصاویری از رنج و سختی مردم بی‌گناه فلسطین از اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در معرض دید عموم قرار گرفته است.


این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از جمله تصاویر و فیلم‌های مستند از شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، رنج و درد اسیران فلسطینی در زندان‌های اسرائیل و سخنرانی‌های شخصیت‌های فلسطینی در این زمینه است.


در این نمایشگاه همچنین میزان تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد‌الاقصی و حرم حضرت ابراهیم(ع) در الخلیل نیز به تصویر کشیده شده است.


ادامه عملیات یهودی‌سازی قدس اشغالی و تسریع در ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری و افزایش تعداد شهرک‌نشینان صهیونیست در این مناطق نیز از بخش‌هایی است که در تصاویر و فیلم‌های مستند این نمایشگاه در معرض دید مردم ونزوئلا قرار داده شده است./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات